3 Ocak 2011 Pazartesi

Manolo Blahnik ayakkabılarının sırrı ne?

2010’un son günü ile 2011 arası bir günden kısa. Alınan kararlar, 2011’de yapılacaklar listesi ise ne kadar uzun. Bir günlük geçiş içerisinde dünyamızın değişeceğine ve 2011’in daha iyi olacağına inanırız. Daha iyi olacağına inanıp hareket edenler, yani başarılı insanlar, Harward Business Review’un listesine bakın nasıl girmiş, tık tık. İçlerinden biri de bizi tasarladığı ayakkabılarla kendine hayran bırakan Manolo Blahnik. Neden küçük bir şirket olarak kaldığını şöyle açıklıyor. “Bir küçük detay için bitmek bilmeyen toplantılar yapan büyük şirketleri sevmiyorum. Ben bunlarla uğraşamam; bunun için çok yaşlıyım. Biz bir aile şirketiyiz- kardeşim, yeğenim, ve birkaç insan daha. Bütün ayakkabıları kendim tasarlıyorum, diğer türlü yapamam. Etkilenmek istemiyorum”
Bloglara, hayata, insanlara bakarız ilham almak için. Moda diye birbirimize benzeriz. Özgün kalıp, özgür olabilir miyiz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder