24 Temmuz 2010 Cumartesi

Ooohhh lalala... i liked it, ooohhh lalala...not liked it..

Eva Longoria'nun omuzları geniş gösteren bu seçimini beğenmedim. Oysa ki çıtı pıtı olmasının avantajını dar straplez mini elbiselerde çok güzel kullanılıyor.
Kate Bosworth eski usül baştan ayağa aynı renk giyinmiş. Etek kesiminin iki yandan aşağı doğru sarkmasını sevmiyorum. Türk modacıların da kreasyonlarında sık gördüğümüz bu modeli giyene yakıştıramıyorum doğrusu...
Genel olarak beğendiğim bir tarz. Sıcak yaz günlerinde bol giyinmenin faydaları da cabası. Gözüme çarpan beğenmediğim tek yer paça boyu. Dar kesim pantolonda bu boy daha güzel gösteriyor.
Yine dünya ve Türk modacıların bu sene çok kullandıığı bir tarz. Etek ceplerinden kumaş sarkıtmanın modası geçti. Mischa Barton'un hafif utangaç duruşunu sevdim.
Cameron Diaz'ın Tom Cruise ile oynadığı son filmi Night and Day'i sevmiş olmamdan dolayı objektif davranamayabilirim ama who cares, moda sonuçta beğenilere dayalı subjektif bir olay:) Beğendim.
Katie Homes Prison Break setinde gibi olmuş ama geç kaldı, dizi bitti. Günlük kıyafet olarak ok. kırmızı halıda not.

 Rihanna o lalalallaaaa. Ne güzel renli cıvıl cıvıl, puantiyeli. I like to wear it, wear it . I like to...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder